Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord
Een 7,9 voor Elinex over 2018, verbeteringen 2019!

Een 7,9 voor Elinex over 2018, verbeteringen 2019!

  • 14 januari 2019
  • Ridderkerk

Geachte klantrelaties,

Ook dit jaar heeft Elinex haar jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Onze klanten gaven ons een 7,94 voor hun ervaringen met Elinex in 2018. De NPS daalde van +30 naar +20. Wij willen alle deelnemers bedanken voor hun beoordeling, de waardevolle feedback en wij willen al onze klanten bij deze ook bedanken voor onze samenwerking in 2018!

Zoals u ziet is er een lichte daling in de klanttevredenheid te zien, namelijk van een 8,15 naar een 7,94. Wij hebben een idee van de oorzaak hiervan, Elinex heeft namelijk een enorme groei van 30% meegemaakt in 2018. Deze groei is enigszins onverwacht en redelijk explosief gekomen en daarom was het niet makkelijk om deze bij te benen. Ondanks dat het de nodige uitdagingen met zich meebracht was deze groei te behapstukken. Wij hebben vele zeer positieve reacties mogen ontvangen.

“De service en klant vriendelijkheid van Elinex is in de tegenwoordige tijd schaars te vinden bij bedrijven, op onze verzoeken werd direct ingesprongen en direct gehandeld. Waarvoor we nog steeds dankbaar zijn en onze klanten ook!!!” – klant uit bouw & infra sector

Om deze groei aan te kunnen hebben we een aantal organisatorische maatregelen genomen. Zo zijn er in 2018 onder andere 12 nieuwe medewerkers bij Elinex gestart. Daarnaast waren we reeds gestart met de implementatie van een nieuw ERP software systeem welke een efficiëntere uitvoering van onze processen en bediening van onze klanten gaat geven. Daarnaast gaat dit ook een oplossing geven voor een aantal verbeterpunten naar aanleiding van de gegeven feedback.

Per 1 april 2019 gaan wij over naar ons nieuwe ERP-softwaresysteem. In de maanden erna zullen we wij ons bezighouden met de optimalisatie hiervan. We doen er alles aan om u als klant van deze interne overgang zo weinig mogelijk hinder te laten ondervinden en zo snel mogelijk de positieve gevolgen ervan te laten merken.

Naast u als klant wil ik ook bij deze onze Elinex medewerkers bedanken voor de prestaties in 2018, zij hebben vanwege de enorme groei er met zijn allen de schouders onder gezet om u op de Elinex-manier – zoals  u gewend bent – te bedienen! Wij zien er naar uit om aan de slag te gaan met uw feedback en verbeterpunten, onze doelstelling voor 2019 is om weer terug naar een 8,2 te gaan, minimaal!

Met vriendelijke groet,

Bart van Raamsdonk


Advies nodig?
Contact of advies?