Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord
Uitslag Klanttevredenheidsonderzoek ELINEX over 2024

Uitslag Klanttevredenheidsonderzoek ELINEX over 2024

  • 05 februari 2025
  • Ridderkerk

Klanten geven ons een 8,2! 

Ook dit jaar heeft ELINEX haar jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Wij hebben als hoofddoel de klanttevredenheid hoog te houden en waar mogelijk te verbeteren. Onze klanten geven ons een 8,19 voor hun ervaringen met ELINEX in 2024. Afgerond een ruime 8,2, maar zoals ook in ons werk kijken we graag naar de details en tot en met achter de komma. We zien dus een mooie stijging ten aanzien van vorig jaar.


 
Bron: 2024 ELINEX klanttevredenheidsonderzoek gemiddelde cijfer afgelopen jaren

Bron: 2024 ELINEX klanttevredenheidsonderzoek NPS afgelopen jaren

Dit jaar hebben we weer een leuke winactie aan de enquête gekoppeld en de winnaars zullen binnenkort persoonlijk benadert worden.

Wij halen waardevolle informatie uit deze feedback, daarom is jullie hulp van groot belang om te blijven verbeteren.

We gaan dit jaar verder met verbeteringen doorvoeren en hebben als doelstelling voor 2025 om qua klanttevredenheid weer verder te groeien. Wij staan altijd open voor verbeteringen. We zijn nooit klaar met verbeteren. Heeft u verbeterpunten? Laat het ons weten, wij gaan er graag mee aan de slag!

Een greep uit een aantal positieve reacties die wij ontvangen hebben van respondenten:

  • Duidelijke planning en tijdlijn bij afhandelen van storingen. Bij een offerte wordt er een duidelijke doelstelling in voordelen, technische oplossing en verduurzaming omschreven.- Snel met reageren op offerte of service aanvragen - Duidelijke offertes en informatie voorziening - Overzichtelijk wie de contactpersonen zijn - Voor het onderhoud, dezelfde monteur met gebouwkennis
  • Elinex is echt gespecialiseerd in noodstroomoplossingen. Ik werk al een aantal jaren samen met Elinex en ook succesvol. Ik heb jullie ook voorgedragen bij diverse nieuwe opdrachtgevers. Vanaf de offerte uitvraag, prijs en kwaliteitsverhouding en de uitvoering zijn van een goed niveau. Hierdoor is Elinex in staat om zich te onderscheiden t.o.v. andere leveranciers in hetzelfde segment. Daarnaast denkt Elinex graag mee bij calamiteiten.
  • Uitbrengen van de offerte, zelf inniatief nemen om ook met onze klanten in contact te gaan als er onduidelijkheden zijn. Duidelijke levertijden en prettige service medewerkers die de installaties plaatsen en opleveren. We werken al vele jaren plezierig samen
  • Betrouwbare apparatuur, goede opgeleide technici, keurige verslaglegging in servicerapporten, checklisten van uitgevoerd onderhoud. Goede communicatie en afstemming.

Een aantal verbeterpunten die wij ontvangen hebben van respondenten:

  • Betere intern en externe communicatie
  • Gedetailleerde uitleg over werking van systemen
  • Meer transpiratie en consistentie

Wij willen alle respondenten bedanken voor de beoordeling, de waardevolle feedback en tevens voor de fijne samenwerking in 2024.

Wij gaan met uw waardevolle feedback aan de slag en wij zien er naar uit u dit jaar nog beter van dienst te zijn! Nog vragen? Wij helpen u graag!

Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder!

Contact


Advies nodig?
Contact of advies?