Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord
Uitslag klanttevredenheidsonderzoek over 2021

Uitslag klanttevredenheidsonderzoek over 2021

  • 17 januari 2022
  • Ridderkerk

Klanten geven ons een 8,1! NPS cijfer gestegen van 28 naar 30.

Ook dit jaar heeft Elinex haar jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Onze klanten geven ons een 8,09 voor hun ervaringen met Elinex in 2021. Afgerond nog steeds een 8, maar zoals ook in ons werk kijken we graag naar de details en tot en met achter de komma. We zien dus een lichte daling ten aanzien van vorig jaar. Echter is het NPS cijfer wel gestegen van 28 naar 30.

Onze NPS (Net Promotor Score) is gestegen van 28 naar 30. Dit is positief, aangezien de score tussen de -100 en +100 kan liggen. Daarmee liggen we boven gemiddeld met het landelijk gemiddelde van 16 betreft professionele dienstverleners (B2B) in Nederland (volgens onderzoek van Integron).

Het afgelopen jaar was door vele interne en externe veranderingen ingrijpend voor Elinex, ondanks dat zijn wij erg trots op het behaalde resultaat. We gaan dit jaar verder met verbeteringen doorvoeren en hebben als doelstelling voor 2021 om qua klanttevredenheid te groeien. Wij staan altijd open voor verbeteringen. We zijn nooit klaar met verbeteren. Heeft u verbeterpunten? Laat het ons weten, wij gaan er graag mee aan de slag!

Een greep uit een aantal positieve reacties die wij ontvangen hebben van respondenten:

  • Offertes zijn duidelijk en overzichtelijk. Antwoorden op vragen zijn snel en duidelijk.
  • De service verlening door de monteurs in het veld is prima. Evenals de ondersteuning door Elinex experts via het kantoor voor ondersteuning van oplossen van problemen met bijvoorbeeld de software.
  • Goed advies, goede opvolging, nette installatie.
  • Fijn contact met technische vragen, levertijd ook prima.
  • Snelle respons en fijne monteurs.

Een aantal verbeterpunten die wij ontvangen hebben van respondenten:

  • Communicatie omtrent leveringen en installaties.
  • Rapportages sneller aanleveren.
  • Duidelijkere communicatie over tijden wanneer de monteur komt.

Wij gaan met uw waardevolle feedback aan de slag en wij zien er naar uit u dit jaar nog beter van dienst te zijn!

Wij willen alle respondenten bedanken voor de beoordeling, de waardevolle feedback en tevens voor de fijne samenwerking in 2021. 

Nog vragen? Neem gerust contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@elinex.com of door te bellen met + 31 180-415711. Wij helpen u graag verder!


Advies nodig?
Contact of advies?